R.: Fiind o situatie cu care nu ne-am mai confruntat, am trecut de la panica la tratarea acestei situatii cu calm si responsabilitate. In primul rand, „siguranta” este cuvantul cheie care trebuie sa primeze in orice masura luata.
Impactul este unul major, estimarile noastre pentru urmatoarele 12 luni prevad o scadere mai mare de 50%, intr-un scenariu pesimist. De aceea, pregatirile si deciziile pentru aceasta situatie nu sunt unele usoare. Ceea ce ne dorim este sa pastram echipa, sa ne ajutam clientii si acest lucru il vom facem impreuna cu furnizorii nostrii.
Primele masuri pe care le-am luat au fost:
R.: Pe termen scurt, impactul va fi unul de reducere a comezilor. Cat timp se va simiti aceasta influenta, acum nu pot sa prognozez. Cred ca cel mai puternic impact va fi in schimbarea comportamentului de cumparare al consumatorului. Sper ca dupa acest soc sa fim mai corecti, mai modesti si mai dispusi sa ne ajutam intre noi.
R.: Inteleg foarte bine greutatea in a lua decizii la nivel guvernametal. Exista o dilema morala, cel putin asa vad eu, resurse si impact versus vieti. Atunci cand oamenii devin numere, leadersipul este compromis, iar cele mai mari atrocitati se pot intampla.
Solutii:
R.: Echipa MCA precum si actionarii sunt pregatiti si fac toate eforturile pentru a trece impreuna prin acest eveniment.
Ciprian Oprea
General Manager